• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • Zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Przejdź do koszyka »
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

Opinie: Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Produkt aktualnie niedostępny

Koszty dostawy:
  • Odbiór osobisty 10.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
  • Orlen Paczka 10.00 zł brutto
  • Dostawa w rejonie wg kodu pocztowego 30.00 zł brutto
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu
W drugim, zmienionym wydaniu książki Autor omawia specyfikę rynku przedsiębiorstw (nabywców instytucjonalnych), relacje zachodzące między przedsiębiorstwami i wynikające z nich implikacje marketingowe oraz podstawowe elementy koncepcji marketingu partnerskiego. Na zakończenie przedstawia, poparty przykładami z polskiej praktyki gospodarczej, proces marketingowej reorientacji firm i wdrażania marketingu partnerskiego. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych marketingową reorientacją przedsiębiorstwa i wdrożeniem marketingu partnerskiego w swoich firmach.