• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

Produkt aktualnie niedostępny

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska 9.50 zł brutto
  • Kurier DPD 20.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
  • Dostawa w rejonie wg kodu pocztowego 30.00 zł brutto
Opis produktu
W drugim, zmienionym wydaniu książki Autor omawia specyfikę rynku przedsiębiorstw (nabywców instytucjonalnych), relacje zachodzące między przedsiębiorstwami i wynikające z nich implikacje marketingowe oraz podstawowe elementy koncepcji marketingu partnerskiego. Na zakończenie przedstawia, poparty przykładami z polskiej praktyki gospodarczej, proces marketingowej reorientacji firm i wdrażania marketingu partnerskiego. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych marketingową reorientacją przedsiębiorstwa i wdrożeniem marketingu partnerskiego w swoich firmach.
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.