Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Opinie:
Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.
Koszty dostawy:
- Odbiór osobisty 10.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
- Orlen Paczka 10.00 zł brutto
- Dostawa w rejonie wg kodu pocztowego 30.00 zł brutto
Zapytaj o produkt
Opis produktu
W drugim, zmienionym wydaniu książki Autor omawia specyfikę rynku przedsiębiorstw (nabywców instytucjonalnych), relacje zachodzące między przedsiębiorstwami i wynikające z nich implikacje marketingowe oraz podstawowe elementy koncepcji marketingu partnerskiego. Na zakończenie przedstawia, poparty przykładami z polskiej praktyki gospodarczej, proces marketingowej reorientacji firm i wdrażania marketingu partnerskiego.
Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych marketingową reorientacją przedsiębiorstwa i wdrożeniem marketingu partnerskiego w swoich firmach.