• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • Zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Przejdź do koszyka »
Kreowanie zachowań w organizacji

Kreowanie zachowań w organizacji

Opinie: Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Produkt aktualnie niedostępny

Koszty dostawy:
  • Odbiór osobisty 10.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
  • Orlen Paczka 10.00 zł brutto
  • Dostawa w rejonie wg kodu pocztowego 30.00 zł brutto
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu
Głównym przesłaniem książki jest stwierdzenie, że tylko ład pomiędzy współdziałającymi ludźmi, partnerska współpraca i pełne zaangażowanie ich energii i inteligencji może pozwolić przedsiębiorstwu stawiać czoła wymaganiom nowego otoczenia, jakie kreuje gospodarka rynkowa. Rozwija ona znaną w teorii zarządzania tezę głoszącą, że kierowanie polega na pracy z ludźmi i dla ludzi za pośrednictwem kształtowania zdrowych stosunków między nimi, które znakomicie ułatwiają wykorzystanie i rozwijanie ich twórczych możliwości dla dobra ich samych i organizacji, w których pracują. Książka ta może przydać się zarówno sprawującym już funkcje kierownicze, jak i tym, którzy jeszcze nie wiedzą, z czym to się tak naprawdę wiąże. Autor ma nadzieję, że jej lektura przyczyni się do podniesienia sprawności kierowniczej i wzrostu szans w dalszej karierze menedżerów, którzy ? oprócz osobistego doświadczenia, wrodzonych zdolności i zdrowego rozsądku ? cenią sobie także osiągnięcia nauki, mając świadomość, że inteligentne organizacje muszą być kierowane przez inteligentnych menedżerów rozsądnie łączących zdobycze wiedzy i sztuki