• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • Zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Przejdź do koszyka »
Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu

Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu

Opinie: Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Produkt aktualnie niedostępny

Koszty dostawy:
  • Odbiór osobisty 10.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
  • Orlen Paczka 10.00 zł brutto
  • Dostawa w rejonie wg kodu pocztowego 30.00 zł brutto
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu
Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia się do niepowodzeń, oraz znaleźć rozwiązania do przezwyciężenia tego problemu. Jest to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce utrzymać konkurencyjność na rynku stawiającym coraz większe wymagania. Zawiera mądrość marketingową, jaką potrafi przekazać tylko Kotler, i jest źródłem wiedzy niezbędnej w dążeniu do opracowania lepszych wyrobów i usług, lepszych planów marketingowych oraz lepszych relacji z klientami. Jest to propozycja stworzenia - od początku do końca - działalności marketingowej przynoszącej wyniki.