• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Dydaktyka informatyki i technologii informacyjnej w praktyce 2. Wybrane zagadnienia

Dydaktyka informatyki i technologii informacyjnej w praktyce 2. Wybrane zagadnienia

Produkt aktualnie niedostępny

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska 9.50 zł brutto
  • Kurier DPD 20.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
  • Dostawa w rejonie wg kodu pocztowego 30.00 zł brutto
Opis produktu
W drugiej części znajduje się rozdział JAK UCZYĆ? Jeśli nauczanie ma być skuteczne, musi opierać się na stosowaniu różnych metod nauczania, opracowaniu szczegółowego materiału oraz konspektów ważniejszych lekcji, a także poszukiwaniu prostych pomysłów na trudne tematy. Autor podkreśla znaczenie aktywnych metod nauczania (uczenie poprzez rozwiązywanie zadań, realizowanie grupowych projektów), a także potrzebę korzystania z materiałów źródłowych (multimedia, Internet) oraz kształtowania wartości (szczególnie przy omawianiu zagadnień poświęconych prawnym i społecznym aspektom rozwoju informatyki). Dydaktyka nie jest tylko nauką o metodach nauczania, ale także wiedzą o sztuce nauczania. Dlatego fundamentalnym celem tych zajęć staje się uświadomienie nauczycielom, że nie ma jedynego skutecznego modelu nauczania przedmiotów informatycznych. W praktyce okazuje się, że ta sama lekcja w tym samym zespole klasowym prowadzona tymi samymi metodami nauczania w przypadku dwóch różnych nauczycieli będzie zupełnie inna. Każdy z nas ? uczących dzieci i młodzież ? chce bowiem przekazać coś bardzo osobistego ? swoją osobowość, wrażliwość, doświadczenie i wreszcie stosunek do poruszanych na lekcji problemów. W trzeciej części znajdzie się rozdział JAK OCENIAĆ? Sprawdzenie osiągnięć szkolnych uczniów opiera się na określeniu wymagań programowych, zbudowaniu skali ocen, ustaleniu treści sprawdzania i na koniec ? opracowaniu wniosków. W tym celu zostanie zaprezentowany specjalny kwestionariusz zawierający: osiągnięcia zgodne z podstawą programową, uczeń potrafi..., kategorie celów (A,B,C,D), kryteria wymagań (łatwe, niezbędne w dalszym uczeniu się, użyteczne), poziom wymagań (K, P, R, D).
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.